..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

czwartek, 23 sierpnia 2012

Beskidy Futsal Cup 2012


 jak co roku BTS Rekord Bielsko-Biała organizuje międzynarodowy turniej futsalu, więc korzystając z okazji że na hale w Cygańskim Lesie mam jak by to powiedzieć rzut beretem,  postanowiłem wybrać się na mecz pierwszego dnia gdzie gospodarzy zagrali z ukraińską drużyną Uragan Iwano-Frankowsk. 
Uczestnicy turnieju to: Rekord B-B, Cleareks Chorzów, Wisła Kraków, oraz  Marwit Toruń, to krajowe drużyny, a zagranice reprezentują: Uragan Iwano-Frankowsk i Energii Lwów z Ukrainy.

Mecz ciekawy i jednak ten futsal to szybka piłka, pierwsza połowa bardzo wyrównana, lecz z bramką dla gości, w drugiej połowie Ukraińcy dołożyli jeszcze dwie no i niestety pierwszy mecz 0:3 :-(
widzów: 100
bilety: brak


 w pierwszym meczu pewna wygrana drużyny 
z Lwowa nad Clearexem (7:2)
 sędziowie gotowi do wyprowadzenia drużyn
uczestniczących w turnieju
 więc zaczynamy oficjalne rozpoczęcie
turnieju, na początek prezentacja drużyn
 zaczyna się weekend z Rekordem
na wstępie łapówki dla uczestników turnieju,
niestety nie dotyczy sędziów, im za to grozi
Wrocław #
 drużyna Rekordu w komplecie :-)
 studio dziennikarskie Rekordu w komplecie
 trener Andrea Bucciol udziela ostatnich
wskazówek przed pierwszym meczem
 Tadziu działał jako szef służb technicznych
 zawodnik gości nawet całował parkiet,
co kraj to obyczaj
 sędziowie gotowi na wszystko, nawet posiadali
kartki, tym razem żółta
 sektor Kibiców Rekordu przez cały mecz 
dopingowali gospodarzy





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz