..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 22 sierpnia 2012

turniej osiedlowy...

wreszcie skończył się mój pobyt w szpitalu ( 10 dni to bardzo długo), więc wracam ponownie na szlak kibicowski, kilka minut na internecie i już weekend zaplanowany. Najważniejsza impreza jak dla mnie to niedzielny turniej osiedlowy Kibiców BKS-STAL, na który wszystkich również zapraszam.
no a poza tym derby, derby, co prawda małe ale ciekawe, w sobotę mecz Sucha Beskidzka-Stryszawa a w niedziele po turnieju Mazańcowice-Pisarzowice, oj będzie się działo.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz