..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 12 sierpnia 2012

Rekord Bielsko-Biała - Iskra Pszczyna

IV liga

pierwsza kolejka w IV lidze i pewna wygrana drużyny z Cygańskiego Lasu, choć mecz to zwykła tak można powiedzieć kopanina, no i jak zwykle słaba praca sędziów. Przed meczem działacze pożegnali dwóch zawodników którzy przed sezonem opuścili klub (Bogdan, Kasprzycki), ale niestety niewypałem ich było że zapomnieli o Przemku Suchowskim który również reprezentował klub ale zapewne nie był lubiany więc zapomnieli o Nim, typowe działanie jak dla , tak kiedyś robili komuniści :-). Na meczu sporo kibiców z Pszczyny, również młyn Kibiców Rekordu z oprawą (baloniki) no i zmienił miejsce na trybunie.
widzów: 80
bilet: 7zł



 drużyny gotowe do meczu, ale czy sędziowie też?
 miła, niemiła uroczystość pożegnania byłych
piłkarzy 
 panowie przypominam ja tu rządzę!!!
jest i Tadziu kiedyś Kibic Naszego BKS-u, ale został
wytransferowany do Rekordu :-)
 na obiektach Rekordu przebywa Kadra U21
 rzut karny i mamy 1:0 dla gospodarzy
 oj smutny szedł do szatni trener Iskry  Jan Żurek
 klatka dla kibiców przyjezdnych jak zwykle pusta,
ale przepisy mówią że ma być więc jest
 oprawa balonikowa kibiców Rekordu
 kadrowicze zamiast patrzeć jak się gra, woleli 
iść na trening
 bolesna kontuzja Marka Profica
 niestety trzeba było zakleić vlepke tych niechcianych
w Bielsku, naszą  WAKACJE 2012
 publika dopisała, no ale byli także kibice ze śląska
no a po meczu piwko i do domu :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz