..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 14 października 2012

Zagłębie Sosnowiec - Raków Częstochowa

II liga zachodnia

1:0 Lachowski (4)

po Naszym meczu w sporej ilości, pojechaliśmy na mecz Naszych Braci z Sosnowca, którzy grali ważny mecz z drużyną medalikarzy z Częstochowy. Po bardzo wyrównanym meczu Wygrana Zagłębiaków, bardzo ucieszyło wszystkich sympatyków zebranych na Ludowym, oj przepraszam nie dotyczy to sporej grupy Kibiców Rakowa Częstochowa, piękny weekend za Nami, dwie wygrane. No a pobyt w Sosnowcu, jak zwykle, wykańczający, hekto litry piwa, wódka polska, oj działo się. No i ta impreza po meczu w lokalu, łeb mi pęka a to wszystko przez tą gościnność :-). WIELKIE DZIĘKI BRACIA!!!Na meczu obecnych 120 Kibiców BKS-STAL.
bilet: nie wiem u Braci nigdy się nie płaci
widzów: 2300



 najważniejsze, to zapełnić notesy....
drugi Dom, oświetlony Ludowy !!!!

 w Sosnowcu brak ekstraklasy, może już niedługo !!!

 Kibice Rakowa, przybyli w niezłej ilości

barwy Naszego BKS-u zawsze obecne na Ludowym!!

 lata wspólnych meczy.....



Bodek na zawsze w Naszych Sercach

już wiadomo gdzie będziemy za tydzień !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz