..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 10 listopada 2012

Polonia Głubczyce - BKS STAL

III - liga
 


0:1 Antczak(67)
0:2 Olszowski (85)
BKS: Góra - Lech, Boczek, Antczak, Gęsikowski, Zdolski, Wójcik, Olszowski, Rucki II( 88 min.Sieńkowski), Czaicki(90 min. Mikoda), Wojtasik(63 min. Bujok)

   to już czwarty mecz wyjazdowy z rzędu, od razu widać że działaczom, czy to klubu czy z centrali nie zależy na Kibicach, gdyż każdy taki mecz wyjazdowy to trzeba opłacić autokar i bilet na mecz, a w dzisiejszych ciężkich czasach to niestety bardzo trudna sprawa, więc Wielki Szacunek dla Tych co udało się pojechać na wszystkie te mecze :-). Wyjazd autobusem spoko, choć trasa po takich zadupiach że szok, no a mecz to szkoda opisywać, na szczęście to koniec rundy, bo gra jest coraz słabsza i całe szczęście że gospodarze prezentowali się tragicznie, bo dzięki temu mamy 3pkt. 
   Na meczu spotkałem Krzysztofa (http://www.mojewielkiemecze.wodip.opole.pl/) - pasjonata turystyki stadionowej z Nysy, który w raz z Żoną odwiedził stadion w Głubczycach. Obecni również przedstawiciele Kibiców Miedzi Legnica oraz Braci z Sosnowca.
bilet: 8zł
widzów:150
 





 oj męczące te podróże na mecze
 pub jest i to wystarczy, ale czy otwarty
 po schodkach na boisko

 przecież mówiłem że bede na tym sektorze
 Fani stołecznej Drużyny są wszędzie
 skromny młyn gospodarzy, ale dopingujący cały mecz

Krzychu w akcji
 ten baner zaprasza na turniej w 2009r

 praca w banku pewna
 jest i piłka w siatce gospodarzy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz