..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

piątek, 9 listopada 2012

świąteczny weekend........

to będzie już jeden z ostatnich takich pracowitych weekendów w tym roku, zima się zbliża więc pozostaną Nam tylko sporty halowe, siatkówka, hokej, koszykówka, no ale póki co cieszmy się z tego co Nam zostało, w sobotę kolejny już, a czwarty z rzędu wyjazd Mojego BKS STAL, tym razem do Głubczyc (145km), na mecz z tamtejszą Polonią. No a w niedziele Nasze Święto Narodowe i Marsz Niepodległości, a po drodze do Warszawy mecz w Pruszkowie, Znicz kontra Stal Salowa Wola ( II -liga wschodnia)....



sektor dla Wspaniałych Gości z BKS STAL




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz