..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 4 listopada 2012

KS Soła Kobiernice - LKS Przełom Kaniów

A klasa Bielsko-Biała


 mecz czołowych drużyn A klasy, przyniósł dużo emocji no i bramek, niespodziewanie jak dla mnie, wygrali goście, ale po takich błędach obrony i bramkarza gospodarzy to nie ma się co dziwić, choć wynik do przerwy tego nie zapowiadał. No ale niestety niektórzy zawodnicy zapewne myślami byli już w śnie zimowym. Niezła frekwencja Kibiców z obu stron, zresztą w taką piękną jesienną niedziele to tylko na meczyk :-)
bilet: 5zł
widzów:



napis na budynku został, no a herb? zakosili
od razu można się domyśleć ze jest mecz, no chyba
że ludzie są w kościele bo niedziela
mecz cieszył się sporym zainteresowaniem
jak to na ligach niższych, grupa zmotoryzowana obecna
brak sektora gości, więc na trybunach siedzieli
kibice obu zespołów
ciężkie życie sędziego liniowego, zwłaszcza jak nie 
zauważył spalonego
jest i kolejny gol...
walka była ostra, jak to w meczu na szczycie
murawa niczym na narodowym w stolicy...


trybuna honorowa, oraz balkon z restauracji



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz