..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 28 kwietnia 2013

ASV Furth - ASV Veitsbronn Siegelsdorf

Bezirksliga
 tym razem wybrałem się na mecz mało znanej ligi i drużyn, przynajmniej dla mnie, no ale coś trzeba robić w te wolne weekendy daleko od domu.Poziom meczu przeciętny, ale ogólnie atmosfera fajna, kolejny już mecz gdy gospodarze przegrywają mecz, chyba przestaną mnie wpuszczać na mecze. Budowa znajdująca się tuż za boiskiem była największą przeszkodą, gdyż często wpadała tam piłka i trzeba było biegać po nią, a na budowie trzeba mieć kask i kamizelkę :-)
bilet: 5 euro
widzów:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz