..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

piątek, 26 kwietnia 2013

SC Eltersdorf - TSV 1860 II

Bayernliga

 no wreszcie się udało, po dwudziestu trzech dniach pobytu u zachodnich sąsiadów, wreszcie byłem na meczu mojego ulubionego TSV 1860 Munchen, co prawda mecz drużyny rezerwowej ale za to wyjazdowy, mecz oglądałem w sektorze gości jak to wypada Kibicowi Lwów, można powiedzieć spotkanie wyrównany, ale najważniejsze to że wygrana drużyny z Monachium. Na sektorze gości spotkałem kilku znajomych Kibiców biało - niebieskich z Munchen.
bilet:10 euro
widzów:







 a oto i to cudo co zawiozło mnie na mecz Lwów
 stacyjka w Eltersdorf
 Lwy przyjechały to i większa mobilizacja














 no to wygrywamy !!!!!!!!!




 tablica pokazuje wynik i wszystko jasne




 kurcze, wszędzie ta policja
 pierwsza wygrana połowa za nami

 ten po prawej Kibic to Legenda TSV 1860 !!!!!




catering , na meczu zawsze jest 

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz