..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 19 maja 2013

TSV 1860 Munchen - VfR Aalen

2 Bundesliga


1:0 D.Stahl (35)
2:0 Wood (59)
3:0 Lauth (75)
TSV1860: Kiraly - Koussou (84 min. Makos), Vallori, Bulow, Fathi - Tomasov, Schindler, D.Stahl, Stoppelkamp - Wood (73 min. Lauth), Friend

Na to wydarzenie czekałem bardzo długo, specjalnie pojechałem do pracy do Niemiec żeby zobaczyć Lwy w akcji, no się spełniło, co prawda Kibice Niebieskich uważają mecze na Allianz Arena jako wyjazdowe, ale dla mnie każda okazja zobaczyć Lwy w akcji to super przeżycie. Fajna sprawa jest z Bayern-Tickets, bilet ważny w całej Bavarii, więc nie trzeba tracić czasu przy kupowaniu biletów, jeden konkretny i jaka podróż spokojna. Co do meczu, to przeciwnik mało atrakcyjny Kibicowsko, ale za to sąsiad w tabeli, choć z przebiegu meczu nie było tego widać, wyraźna przewaga przez cały mecz Niebieskich z Munchen. Dzięki za pomoc dla Daniela, więcej takich meczy, było super.
widzów: 23 400
bilet: 8,5 euro





tym oto środkiem lokomocji udałem się na mecz Lwów





bilet mam na 114 sektor 
przybyli Kibice gości
co prawda nieliczni, ale głośni
policja zadbała o ich bezpieczeństwo
była też obecna konna policja

Kibice Lwów przybywali na mecz różnymi
ciekawymi pojazdami
sporo przybyło autokarów

pod stadionem imprezowali Ultras Kibice, było piwko,
można było również kupić pamiątki Lwów














piwko na stadionie, ale tylko w sprzedaży od Kibiców





Helmi i jego bęben, rządzi na sektorze z drugiej strony







jest na stadionie miejsce gdzie,  fani bayernu, poświęcili
dużo napisów swojej ekipie, to kible stadionowe



od tego sezonu Bawarskie wypieki,
oczywiście do kupienia na stadionie







piękny wynik, jak szkoda że to koniec sezonu






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz