..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 6 kwietnia 2013

Regionalliga



     miało być tak przyjemnie na pocąatek, mecz ligi regionalnej, rezerwy Greuther Furth - TSV Buchbach, no ale niestety podany zły adres na stronie internetowej, a jeszcze tak bardzo nie opanowałem niemieckiego żeby swobodnie poruszać się po Bawarii, wiec pozostało piwko Tucher i mecz (Drezno-St.Pauli) w knajpce przy obiektach drużyny SC Eltersdorf ,oczywscie stadion zwiedziłem również, no ale za tydzień na pewno bedzie lepiej i odwiedzi sie kilka stadionów. Kilka fotek dodać trzeba z tej miłej wizyty.


 no i piwko Tucher na dobry poczatek
tera już nie tylko Ultrasi z Nurenberg, są w okolicy



kurcze, jakaś nowa moda, wszędzie
mają zegary stadionowe

dzisiaj bez biletów, no bo nie ma meczu

 miejscowa drużyna, puchary zdobywała



 restauracja klubowa, tylko gdzie barwy TSV 1860

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz