..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 21 kwietnia 2013

1.FC Nurnberg - SpVgg Greuther Furth


Bundesliga

0:1 Geis (27 min.)

 1.FCN: Schafer-Balitsch,Nilsson,Klose(45 min.Dabanli),Plattenhardt-Simons(75 min. Frantz),Chandler(46 min.Mak),Kiyotake,Feulner,Esswein-Pekhart
SpVgg: Hesl-Nehrig(61 min. Zimmermann),Kleine,Mavraj,Baba-Geis,Furstner,Klaus,Park(61 min. Azemi)-Prib,Djurdjic(83 min. Sobiech).

    na ten mecz poszedłem przez zwykły przypadek, przeniosłem się mieszkać do Furth i chciałem zobaczyć graniczącą Norymbergie, a że w U-banie zobaczyłem Kibiców 1.FCN, więc pojechałem razem z nimi na mecz derbowy, można powiedzieć super sprawa na Bundeslidze, stadion pełny, oprawy, doping non stop, no i spokojnie można sobie wejść na mecz, co prawda kontrola jest, ale to nie to co u nas, od razu widać inna kultura.Piwko na takim meczu to podstawa, a gdy policja prowadziła gości, to nawet zatrzymali się pod lokalem na piwo .
bilet: 23 euro
widzów: 50 000





szalików dostatek i to obu klubów
knajpka przy stadionie, tam piwko piją goście

te fotki to jakby z Polski
goście przed bramą wejściową
moje miejsce na stadionie, na dowód bilet


to mi spasowało, bayern trzeba olać


goście już na sektorze
pod czujnym okiem kibiców gospodarzy


miejsca brakło, ale piwa nigdy nie brakuje





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz