..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 20 października 2013

FC Donauwörth - SpVgg Wiesenbach

Bezirksliga Nord




w niedzielne popołudnie pojechałem do pobliskiej miejscowości (35 km) Donauwörth, tak bardziej z ciekawości jaka tam jest liga, no i mogę powiedzieć że się nie zawiodłem, co prawda gospodarze grali z ostatnią drużyną w lidze, ale na boisku nie było tego widać, mecz wyrównany, piękne bramki, no i oczywiście czerwona kartka dla bramkarza gospodarzy, a poza tym bardzo fajny stadion, co prawda bardziej przydatny do zawodów lekkoatletycznych.
bilet: 5 euro
widzów: 




jak mecz, to i piwko

jakiś miejscowy browar


są i szalikowcy




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz