..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 27 października 2013

Karlsruher SC - TSV 1860 Monachium

2 Bundesliga

   



2:1 Stoppelkamp (85)

TSV 1860: Kiraly -Wojtkowiak, Bülow, Vallori, Hertner -Stahl, Stark -Stoppelkamp, Adlung, Tomasov(65 min. Friend) -Lauth.

miałem zamiar jakimś fajnym akcentem zakończyć mój pobyt na południu niemiec i wypadło na mecz wyjazdowy Lwów do Karlsruher, z miejsca gdzie obecnie mieszkam to prawie 300 km w jedną stronę, niby nie dużo ale biorąc pod uwage że wybrałem się pociągiem ( 7 przesiadek), no i po drodze spotkałem się z kumplem który obecnie pracuje w Stuttgarcie.Na meczu sporo Kibiców Lwów jak na taką słabą grę piłkarzy, dwie szybko stracone bramki, ustawiły cały mecz ,no ale i tak  można powiedzieć super wyjazd, jak za dawnych dobrych lat. Na meczu obecnych 1.918 Löwenfans

bilet: 11 euro
widzów: 16 527





pocątek wyprawy Neuburg
wolał bym jednak do Bielska-Białej
piwko na dworcu w Stuttgarcie
no i kierunek Karlsruhe
tu wolno palić :-)
coraz więcej przybywało fanów Lwów
no i nasz pociąg na mecz








ktoś musi stać za biletem,żzeby inny mógł wejść

na stadionie spotkałem znajomego
Fana Lwów ze Szwajcarii






















pomoc medyczna gotowa do meczu









więc czas zacząć mecz





sektor gospodarzy














no i jak tu się nie załamać po takim początku meczu











jak dla mnie BKS i TSV mają po drodze



już jestem z powrotem w Stuttgarcie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz