..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 23 listopada 2013

1. FC Nürnberg - VfL Wolfsburg

Bundesliga






kolejny mój wypad na mecz Bundesligi i znowu Norymbergia, ale niestety nie ma tu nic więcej, przecież nie pojadę na czerwony holywood, a przecież "Lwy" nadal w drugiej lidze. Mecz można powiedzieć niezły zwłaszcza w drugiej połowie, ale zmarnowanych sytuacji przez obie drużyny masę, atmosfera jak to zawsze wspaniała, głośny doping,super flagi no ale trochę mało Kibiców gości.
bilet: 20 euro
widzów: 35 678   



wszystkie drogi prowadzą na stadion,
nawet trzeba iść przez las



bilet kupiony więc można iść na mecz
















ci to wszędzie są,

byli również obecni Kibice Rapidu Wiedeń



jest i skład gospodarzy



teraz goście

wyniki z innych stadionów na bieżąco




sanitariusze gotowi przez cały mecz








no i piłka w bramce gospodarzy




w przerwie był czas na zwiedzanie stadionu

kibice VfL również byli na piwku
no i Kibicki
jakaś moda z tym jedzeniem na meczach


Ultrasi nie wytrzymali i poleciało kilka przedmiotów na boisko



reklama dźwignią handlu :-)
gospodarze nacierali coraz częściej

tutaj piwko dostarczają na miejsce

i to się nazywa frekwencja

a było już 0:2
jest radość, więc bramka dla gospodarzy padła






choć teraz tu mieszkam, to nie moja flaga










sędzia doliczył dwie minuty



ostatnia szansa dla gospodarzy na bramkę

bramka taka duża a gościu strzela w prost w bramkarza











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz