..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 24 listopada 2013

TSV Wolfstein - ASV Neumarkt II

Kreissliga Neumarkt/Jura Ost   





wczoraj mecz Bundesligi, więc postanowiłem dzisiaj zejść na ziemie i wybrałem mecz Drużyny, najbliżej mojego zamieszkania, wypadło na TSV z dzielnicy Wolfstein, tutejsza Kreissliga, jak to liga to nawet nie wiem, ale co najgorsze popołudniowy spacerek na stadion, a tu niespodzianka, mecz odwołany a dlaczego? nie wiem kilku Kibiców odeszło ze stadionu nie zadowolonych, pozostał więc spacer po okolicy.
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz