..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 2 listopada 2013

Iskra Rybarzowice - KS Bystra

Klasa B (Bielsko-Biała)



trochę czasu minęło zanim pierwszy raz zobaczyłem w akcji nowo powstały klub z Bystrej i to w dodatku w meczu wyjazdowym i zarazem Derbowym. Na boisku w Buczkowicach tak jak na boisku tak i na trybunach można powiedzieć rządzili goście z Bystrej, a tak na marginesie to obie drużyny występowały jako goście gdyż nie posiadają swojego obiektu. Na trybunach :-) atmosfera gorąca, jak to na derbowym meczu, dużo złośliwości wśród kibiców, a o dziwo spokój między piłkarzami.
bilety: brak
widzów: 













































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz