..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 2 listopada 2013

MRKS Czechowice-Dziedzice - Beskid 09 Skoczów

Liga okręgowa ( Bielsko-Biała)





takiego meczu nie można odpuścić, choćby dlatego że od kiedy pamiętam zawsze z tych miast wywodzili się również Kibice dopingujący Mój BKS-STAL, a na ostatnim meczu z pastuchami najwięcej z poza Bielska przybyło właśnie Przyjaciół z Czechowic. Mecz pod dyktando gospodarzy, no a na trybunach gorący głośny doping gospodarzy przez całe spotkanie, były również przed meczem odpalone race.
bilet: 5 zł
widzów:
 

 
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz