..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 3 listopada 2013

KS Soła Oświęcim - LKS Łysica Bodzentyn

III liga małopolsko-świętokrzyska



hit jesieni tak mówią na to spotkanie, gdyż zagrają lider z wiceliderem, a więc najlepsi z tej grupy małopolsko-świętokrzyskiej, na dodatek zawsze myślałem że w Oświęcimiu najlepiej w piłkę gra Unia :-). Niestety padający deszcz zepsuł całe widowisko, niestety w takich warunkach ciężko grać a co dopiero oglądać spotkanie, gdy w koło las parasolek, jednak trybuna kryta powinna być. Szkoda tych zmoczonych Kibiców, którzy niestety nie doczekali się bramek a tak naprawdę to po to przyszli, no przyjechali. Grali na remis, więc liderem została drużyna ze Skarżyska :-)
bilet: 8 zł
widzów: 400








































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz