..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 4 maja 2014

(14) Hannover 96 II - TSV Havelse

Regionalliga Nord




można powiedzieć że jak na mecz derbowy, było wszystko, walka na boisku, wynik remisowy zadowalający obie strony, no i niezła frekwencja na kameralnym stadionie w fajnie położonym miejscu,tereny troche przypominały mi okolice stadionu Rekordu B-B, tylko niestety brak było dopingu fanów, ale ogólne wrażenie dobre.
widzów:
bilet: 10 euro 











 jest i spiker
goście w klatce
 sektor gości dobrze pilnowany

fan club PAOK w Hannover













 sektor gości









piwo, cola, woda no i grill 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz