..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 10 maja 2014

(16) Zagłębie Sosnowiec - Polonia Bytom

II liga zachodnia



bardzo ważny mecz dla Zagłębiaków, zwycięstwo coraz bardziej przybliży Ich do awans do 1 ligi, a gości do przyszłorocznych meczy z Moim BKS STAL w 3 lidze.
niestety tylko remis bezbramkowy, jeżeli chodzi o mecz to  zbyt wiele nie mogę opisać ( ta gościnność Sosnowiecka), zresztą bardziej interesuje mnie zawsze co się dzieje na trybunach niż na murawie. Komplet publiczności, super atmosfera, ekstra oprawa, już chyba czas najwyższy żeby piłkarze Zagłębia stanęli na wysokości zadania i awansowali, bo tylko dobrej gry kopaczy brakuje w Sosnowcu,Nas z BKS STAL obecnych 230 osób, goście też byli, choć ich  nikt nie zapraszał . Dzięki za gościnność Bracia!!!!!!
widzów: 5000
bilet: 9 zł



 ci to zawsze pierwsi
 lepiej nie palić papierosów
 bo przyjdą po ciebie z bronią i to w pięciu

 ciekawe czego pilnują, pewnie autobusów
 takich Braci się nie traci !!!


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz