..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 23 maja 2015

(27) BKS STAL - Piast II Gliwice

III liga opolsko-śląska 


wynik dobry, wręcz bardzo dobry, zwłaszcza że goście dorzucili kilku zawodników z pierwszej drużyny, no i ten sędzia nie był zbyt dobry, pogoda fatalna, ale jak się ma stadion zadaszony i do tego jeszcze piwko, to można spokojnie meczyk oglądać. Doping jak zwykle na poziomie, więc w tej sprawie Kibice BKS-u zawsze na poziomie.No a piłkarze teraz walczą, nie byłem na ostatnich meczach, więc wydaje mi się ze jest wszystko dobrze, ale ponoć ostatnio to była tragedia.
widzów;
bilet: 10 zł


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz