..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 13 maja 2015

(26) Start Łódź - LKS Różyca

klasa A łódzka grupa 1

pamiętam czasy gdy się mówiło że Start to trzecia siła Łodzi, więc z ciekawości odwiedziłem tereny wojskowego klubu no i przy okazji meczyk.Tereny klubowe a zwłaszcza stadion, to chyba pamiętają jeszcze czasy komuny, ale właśnie to ma swój urok, mecz przeciętny, ale trzeba wyróżnić gospodarzy za pewne zwycięstwo, kibiców mało, bez dopingu ale za to wisiały trzy flagi .
bilet: brak
widzów:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz