..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 9 maja 2015

(24) Budowlani Łódź - BKS Aluprof (siatkówka)



Miałem do wyboru siatka czy piłka w wykonaniu trzeciej ligi, ale że do Łodzi
przyjechały siatkarki z Bielska-Białej, wybór mógł być tylko jeden, ale chyba mecze o siódme miejsce nie powinny się odbywać, bo tak naprawdę poziom był bardzo słaby, nawet nie wiem czy siatkarką chciało się grać i do tego jeszcze fatalny sędzia. Na meczu byli obecni Kibice BKS Aluprof , dopingują głośno przez cały mecz, gospodarze też ze skromnym młynem, no i na specjalne wyróżnienie zasługuje prawdziwy wodzirej z mikrofonem (spiker). No i najważniejsze Łodzianki wygrały 3:0.
widzów:
bilet: 15zł























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz