..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 2 maja 2015

(23) LECH Poznań - LEGIA Warszawa

FINAŁ  PUCHARU  POLSKI 


1:0 Jodłowiec ( 20') sam.
1:1 Jodłowiec ( 30')
1:2 Saganowski ( 55')

LECH: Gostomski - Kędziora, Arajuuri, Kamiński, Douglas, Kownacki, Trałka, Linetty (68 min. Jevtić), Hamalainen, Pawłowski (79 min. Keita), Sadajew ( 72 min. Formella)

LEGIA: Kuciak - Broź, Rzeźniczak, Astiz, Brzyski, Guilherme ( 37 min. Żyro, 89 min. Kosecki), Vrdoljak, Jodłowiec, Duda ( 79 min. Masłoski), Kucharczy, Saganowski.
 
Godni siebie rywale w tym roku w finale i to pod względem sportowym jak i Kibicowskim, pierwsza połowa to przewaga Poznaniaków, ale w drugiej to już było wiadomo wszystko, że puchar będzie w rękach Legionistów. Jeżeli chodzi o Kibiców to na początku oprawy z dwóch stron, masa rac u Lechitów przez dłuższy czas meczu. Ale końcówka meczu to już show w wykonaniu Kibiców Legia Warszawa.Zresztą wszystko było super, to już drugi mój finał, pierwszy był 32 lata temu.
widzów: 45 322
bilet:






































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz