..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 28 czerwca 2015

(32) SK Sigma Olomuniec - FK Senica

mecz sparingowy 


dla prawdziwego fana piłki nożnej nie ma przerwy, jak liga odpoczywa, są mecze sparingowe, więc również wybrałem się do Czech na mecz międzynarodowy, kiedyś był to jeden kraj, no a teraz Czechy kontra Słowacja.  Spotkanie ciekawe, no a na trybunach piknik, zresztą pogoda dopisała, to można było spędzić ciekawe przedpołudnie przy piwku.
widzów:
bilet: 30 kć





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz