..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 16 sierpnia 2015

(44) KS Bystra - Iskra Rybarzowice

A klasa Bielsko-Biała


pierwszy mecz gospodarzy jako beniaminka w klasie A i od razu pewna wygrana, zresztą można powiedzieć ze gospodarze rządzili na boisku, jeżeli zaś chodzi o trybuny to były podzielone, Kibice gospodarzy czasami z dopingiem, ale widoczni również goście w barwach.Co po za tym, wstęp darmowy, choć coś tam do puszki zbierali, piwa brak no chyba że ktoś przyniósł sobie wcześniej zakupione w sklepie. Ja nie miałem :-(
bilet:brak
widzów:





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz