..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 23 sierpnia 2015

(46) Podbeskidzie II - BKS STAL Bielsko-Biała

III liga opolsko - śląska 



1:1 WIŚNIEWSKI (30')



BKS STAL: KOZIK - DZIONSKO, SZCZUREK, DANCIK, PROKOPÓW (60 min. BEDNARZ), CAPUTA ( 82 min. BRYCHLIK), SOBALA, CZAICKI, ZDOLSKI, KARCZ, WISNIEWSKI (74 min. LUKE)

mówi się ze to mecz Derbowy, więc niech tak zostanie, nie dodałem herbu gospodarzy z dwóch powodów, po pierwsze spiker na meczu ogłosił ze to popularna dwójka co mnie bardzo rozśmieszyło zresztą nie tylko mnie, a po drugie na super stronie z wynikami po prostu brak herbu, więc niech tak zostanie, no a sam mecz, rewelacja w wykonaniu Naszych piłkarzy, kopacze pseudo prezydenta NASZEGO MIASTA wzmocnili się zawodnikami z ekstraklasy, ale i tak gdyby nie ta łajza sędzia ( nie uznał Nam dwóch bramek) mecz byśmy wygrali, ale remis też dobry. Jak zwykle Super doping Kibiców BKS STAL, Ten mecz pokazał że w Bielsku-Białe jest tylko Jeden Klub a jego nazwa BKS STAL BIELSKO-BIAŁA.
bilet: 10 zł
widzów:350 















 podejrzana praca nie jest łatwa
 a gdzie jest powiedziane że ten spiker ma widzieć mecz 

















 A PO MECZU małe PIWKO














































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz