..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 5 września 2015

(49) MFK Karvina - SFC Opava

II liga FNL



nowy sezon rozpoczęty, więc trzeba było zacząć od jakiegoś meczu za granicą, najbardziej lubię jeździć do Czech ( mam blisko ) więc na początek mecz drugiej ligi, derby czeskiego śląska, więc zapowiadało się ciekawie, jeśli chodzi o trybuny to frekwencja niezła, niestety gospodarze jak zwykle bez konkretnego młyna ( na tych terenach bezapelacyjnie rządzi Banik Ostrava ), tylko kilku gości, prowadzących doping, oczywiście przy pomocy bębna, goście w niezłej liczbie z dobrym dopingiem. No a na murawie gospodarze panowali przez cały mecz, choć wydawało się ze będzie mecz bardziej wyrównany, obie drużyny zajmowały sąsiadujące miejsca w tabeli. Na meczu oczywiście dobre czeskie piwko dostępne, oraz kiełbasa z grilla.
bilet: 40 kć
widzów: 1474




































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz