..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 7 listopada 2015

(70) KKS Włókniarz Konstantynów Łódzki - Włókniarz Pabianice

liga okręgowa łódzka 




no to był ciekawy wyjazd, 40 minutowy tramwajem, na mecz dwóch Włókniarzy, bardziej znani przynajmniej dla mnie to goście, pamiętam jeszcze ich jak grali w drugiej lidze.Na boisku w pierwszej połowie z dobrej strony pokazali się gospodarze, ale druga to już dominacja gości. Obecna na meczu kilku osobowa grupa gości, niestety bez barw, zresztą frekwencja prawie znikoma, ale za to super bar, prawie jak w jakimś domu, ogólnie było super.
bilet: brak
widzów: 25



















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz