..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 21 listopada 2015

(75) Piast II Gliwice - BKS STAL


III liga opolsko - śląska



0:1 ZDOLSKI ( 2 min. karny)
0:2 CZAICKI (20 min.)
0:3 LEWANDOWSKI (88 min.)

BKS STAL: KOZIK - PROKOPÓW, DANCIK, CZAICKI, CAPUTA (80 min. WIŚNIEWSKI), ZDOLSKI, SOBALA,KARCZ (89 min. ISKRZYCKI), BRYCHLIK, (84 min. LEWANDOWSKI), DZIONSKO, BEDNARZ (76 min. BĄK)

na początku wypadało by opisać idiotów, którzy zorganizowali mecz, bez udziału publiczności ze względu na trwający remont na stadionie, byłem i żadnych prac budowlanych nie zauważyłem, trochę trzeba było pokombinować żeby dostać się na stadion, ale wiadomo jak się wchodzi jako działacz to wpuszczają bez problemu. A na boisku panowali bez apelacyjne goście i te trzy bramki to najmniejszy wymiar kary, no ale jak się nie wykorzystuje rzutu karnego i kilka 100% sytuacji,to trudno o wyższy wynik, a gospodarze pomimo obecności w składzie kilku zawodników z pierwszej drużyny, słabiutcy, byli tylko tłem dla Bielszczan. To już ostatni mecz ligowy tej jesieni BKS-u, udało mi się być na wszystkich meczach wyjazdowych, teraz tylko podładować akumulatory na wiosnę. Niestety mecz bez piwa.
bilet: brak
widzów: bez udziału publiczności





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz