..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

czwartek, 19 listopada 2015

(74) KS Cracovia - Zagłębie Sosnowiec

1/4 finału Pucharu Polski

takiego meczu nie można opuścić, piłkarze Zagłębia wracają na odpowiedni tor, po latach, no a gospodarze obecnie czołówka ekstraklasy. Wyjazd autokarowy, jakoś ostatnio te wyjazdy czasowo niezbyt dobrze wychodzą, kiedyś gdy jeździło się pociągiem, też były spóźnienia, ale na mecz się zawsze zdążyło, no chyba że wyskoczyły inne przyczyny :-) . A wpuszczanie na mecz to już osobny rozdział, wystarczy wspomnieć ze na trybunę dotarłem pod koniec pierwszej połowy, a nie byłem ostatni. Sam mecz, to piękne widowisko, walka przez całe 90 minut ( no dobra 93 min.) z obu stron, oj była dramaturgia, strzał w słupek w ostatnich minutach. Kibice z Sosnowca z dopingiem, bardzo głośnym przez cały mecz, wykorzystali całą pule jeżeli chodzi o bilety, choć mogli dostać więcej bo wolnych miejsc było sporo na trybunach. Gości wspomagani przez BKS STAL ( 54), Czuwaj Przemyśl . Gospodarze zawiedli, widać że niezbyt interesuje ich Puchar Polski. Piwko dostępne na stadionie.
bilet: 35 zł
widzów: 3436




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz