..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

środa, 11 listopada 2015

(73) RKS Mazur Radzymin - MKS Wicher Kobyłka

klasa A, grupa Warszawa 1


na mecz drużyny z Kobyłki już od pewnego czasu planowałem wyjazd, przesądziło to gdy Kolega(Łukasz) z pracy opowiedział mi o swoim klubie, no ale tylu bramek, nikt się chyba nie spodziewał zwłaszcza Kibice gospodarzy, bo trzeba zaznaczyć ze mecz został przeniesiony do Kobyłki, zresztą rozegrany na boisku bocznym, ale jako gospodarze występowali piłkarze z Radzymina, namieszane mocno, ale i tak drużyny RKS Mazur przewodzi w tabeli, wiec wygrana był wkalkulowana już chyba przed meczem. Na trybunie 😊 przeważali fani gości a właściwie to gospodarzy meczu.
bilet: brak
widzów: 40
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz