..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 21 lutego 2016

(9) BKS STAL - Chemik Police ( siatkówka )



    
     siatkarkom BKS - u niezbyt powodzi się ostatnio w lidze ( i nie tylko, porażka w Pucharze Polski), więc na dzisiejszym meczu , można powiedzieć z potęgą naszej ligi, z pomocą mają przyjść piłkarscy Kibice BKS STAL. Głośnym dopingiem chcą wspomóc siatkarki oraz zaprosić Fanów siatkówki również na pierwszy mecz piłkarzy w trzeciej lidze, spotkanie z GKS Jastrzębie.
Sam mecz siatkarek. miał być bardzo krótki, a więc szybkie trzy sety dla gości, wszyscy tak mówili, wiec zajęliśmy miejsce blisko punktu sprzedaży piwa. No i sam mecz rzeczywiście trwał tylko trzy sety, choć nie były takie szybkie: 25:22 , 25:20 . 25:23 , tylko że dla Naszych siatkarek !!!! A więc trzy punkty zostały w domu. Dobry doping około 100 osobowej grupy Fanów BKS STAL, choć liczyłem na większą mobilizacje, obecni również Kibice z Polic. Na meczu jak to okreslił Michał, słuzby ochronne miały akcję życia, gdy telefon wpadł mi na nieczynny sektor, chcieliśmy go sami odzyskać, ale po krótkiej rozmowie, woleli sami nam go przynieść. :-)
bilet: 5 zł
widzów:





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz