..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 6 marca 2016

(12) BKS STAL - Muszynianka (siatkówka)

 kolejny mecz z udziałem piłkarskich Kibiców BKS STAL i znowu wygrany mecz, tym razem z drużyną walczącą z naszymi siatkarkami o szóste miejsce przed play-offem. Co prawda goście to brązowi medaliści z poprzedniego sezonu, ale na parkiecie tego nie było widać, tylko pierwszy set należał do nich (23:25), kolejne trzy to wygrana Bielszczanek (25:20, 25:20, 25:23) no i trzy punkty zostały pod Klimczokiem. prawda jest taka ze na mecz siatkarek przyszedłem tylko dlatego że w przerwie była prezentacja Naszych piłkarzy , przed zaczynającymi się za tydzień rozgrywkami trzecio -ligowymi. Ale zwycięstwo siatkarek też cieszy.
Bilet: Syn wygrał zaproszenie:-)















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz