..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 17 kwietnia 2016

(23) GKS Szombierki Bytom - BKS STAL

III liga opolsko - śląska


BRAMKI: PROKOPÓW (17'), SZCZĘSNY (39'), BRYCHLIK (79')

BKS - STAL: KOZIK- ZDOLSKI, PROKOPÓW, DUDAŁA, DZIONSKO, KARCZ (81 min. RUCKI), CZAICKI (68 min. FURVZYK), SOBALA, SZCZĘSNY, BRYCHLIK (81 min. WIŚNIEWSKI), CHRAPEK (73 min. CAPUTA)

to pierwsza moja wizyta na stadionie byłego Mistrza Polski, Na mecz wybrałem się autem, bo miałem jakieś złe przeczucia że autokar pewnie się spóźni, no i miałem racje, dosyć że przyjechał z Kibicami w 28 minucie meczu, to na dodatek Bialscy Fani nie weszli na mecz, kłopoty organizacyjne. W ich sprawie u prezesa klubu z Bytomia , wstawili się Fani gospodarzy, ale na nic to , Kibice BKS-u pojechali na mecz do Sosnowca. No a sam mecz to bardzo marne widowisko, jak to dobrze że zadziałała rutyna w gościach i strzelili trzy bramki, choć w pewnym momencie groził remis, najważniejsze że trzy punkty pojechały do Bielska-Białej.Bardzo ważne a może najważniejsze że w tak ciepłą niedzielę, było piwko na stadionie, koledzy się podśmiechiwali że chyba dostali cynk że przyjadę, więc było piwo.
bilet: 10 zł
widzów: 









































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz