..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 16 kwietnia 2016

(22) LZS Beskid Godziszka - GLKS Sokół Buczkowice

A klasa Bielsko - Biała



w sobotnie popołudnie nie musiałem długo szukać gdzie wybrać się na mecz, bowiem od dawna myślałem żeby odwiedzić pobliską Godziszkę. No i miałem szczęście bo znowu derby, bo chyba tak można nazwać mecz gdy grają ze sobą graniczące wsie, Pogoda pomimo ostrzeżeń o deszczach, dopisała, więc na bardzo fajnym stadioniku " Przy Brzózkach" rozegrano dobre spotkanie, wynik remisowy nie krzywdzi żadnej ze stron, zresztą w takich meczach derbowych w sobowwto można powiedzieć bardzo często spotykany. Dopisała również publiczność, niestety na minus jednak to że każdy musiał się zaopatrzyć przed meczem w napoje we własnym zakresie.Niespodzianką bardzo fajna że na meczu spotkałem kilku dobrych znajomych :-)
bilet: brak
widzów: 80


















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz