..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 16 kwietnia 2016

(21) BTS Rekord - LKS Czaniec

III liga opolsko - śląska




gospodarze to kolejny Nasz przeciwnik za tydzień,czyli  znowu derby, no a goście choć są w tabeli daleko,ostatnio  pokazali naszym piłkarzom jak się strzela bramki, a więc postanowiłem zobaczyć ten fenomen w meczu z wiceliderem. Widać wyraźnie że oba zespoły dobrze przepracowały przerwę zimową, Pierwsza połowa to początek wyrównany, ale później wyszło cwaniactwo gospodarzy, którzy przejęli inicjatywę, zakończoną strzeleniem dwóch bramek. W przerwie oczywiście małe piwko, no a w drugiej połowie do ataku ruszyli goście, co przyniosło efekt, strzelając bramkę, nie za długo się cieszyli, gdyż gospodarze strzelili kolejną bramkę i to wystarczyło do końca meczu. Na meczu obecny sztab trenerski BKS STAL, wiec miejmy nadzieje że pomoże to w uzyskaniu dobrego wyniku za tydzień w meczu derbowym z Rekordem.
bilet: 10 zł
widzów;









































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz