..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 9 kwietnia 2016

(20) Unia Oświęcim - Soła II Oświęcim

liga okręgowa ( Wadowice)


pogoda można powiedzieć barowa, no ale trzeba coś robić, więc wybrałem się na derby Oświęcimia, które bardzo przypominają trochę derby Bielska - Białej. Z jednej strony klub z mocnymi tradycjami Kibicowskimi ( BKS-STAL, Unia) a na przeciwko, coś co powstało z pieniędzy, więc po krótkim myślę że sensownym wytłumaczeniu, już wiadomo dlaczego wybrałem na dzisiejsze popołudnie,właśnie ten meczyk.Niestety wielu moich kolegów, którzy jeżdżą tylko na te mecze, na których dzieje się coś na trybunach, było by zawiedzionych tym meczem, bo tu praktycznie się nic nie działo na trybunie, no było kilka przeklęć, ale to wykrzykiwanych przez kilku osiłków :-). Początek meczu to przewaga gospodarzy i strzelona bramka, no ale riposta gości prawie natychmiastowa. Unia grała lepszą piłkę i dlatego wygrała ten mecz, zresztą jak wypada liderowi. Typowe spotkanie w Naszym kraju, brak cateringu a zwłaszcza  piwa, no chyba że ktoś sobie przyniesie sam, zakupione wcześniej w sklepie. Ochrona tylko sprawdzała bilety.
bilet: 5 zł
widzów:











































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz