..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 28 maja 2016

(32) MKS Ruch Zdzieszowice - BKS STAL

III liga opolsko - śląska
no i nadszedł czas na ostatni mecz wyjazdowy w tym sezonie (2015/16) Mojego BKS - STAL, niestety kolejny sezon bez awansu, znaczy się szansy wzięcia udziału w meczu barażowym. Gospodarze z szansami na utrzymanie się w lidze, żeby jednak zachować szanse muszą wygrać mecz, co jeszcze nie udało się im w historii naszych spotkań. My jesteśmy pewni utrzymania się i w przyszłym sezonie zagramy w nowo powstałej trzeciej lidze, zapowiadają się ciekawe mecze wyjazdowe.



od czego tu zacząć? może od wytłumaczenia dla czego nie napisałem składu BKS - u, bo nie chce mi się pisać nazwisk gości, którzy nie całkiem uczciwie podchodzą do tego co robią, może nie wszyscy, ale drużyna to powinna być jedność, więc wszyscy są winni. A coś o meczu, przewaga drużyny gości nie podlegała nawet dyskusji co wszyscy dokładnie widzieli na boisku, ale co z tego jak od początku było widać że nie chcą wygrać tego meczu, tylko czekali na okazję, żeby gospodarze strzelili gola, ale najlepiej żeby wyszło że to przypadkowa bramka. Gospodarze nie potrafili strzelić bramki z jedenastu metrów, a wykorzystali, właściwie to nie wiem czy wykorzystali, po prostu gościu kopnął w piłkę, mając przed sobą czterech obrońców i bramkarza, no i piłka wpadła do bramki.  Goście mieli sporo sytuacji, które nawet junior [ nie obrażając juniorów :-) ] by trafił do tak dużej bramki, ale to nie możliwe dla takich gwiazd. Gospodarze wygrali, mają szanse na utrzymanie i oto chyba chodziło. Co do pracy sędziów, to na szczęście byli jednakowi dla obu drużyn, więc jest spoko. Sektor dla Kibiców Gości, był pusty co ostatnio staje się normą na meczach wyjazdowych BKS STAL.
bilet: 7 zł
widzów:

















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz