..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 19 czerwca 2016

(42) LKS Strażak Dębowiec - LKS Strażak Pielgrzymowice

klasa B Skoczów


takiego meczu chyba jeszcze nie miałem w swoich podróżach,no i teraz mam derby strażackie, zresztą sezon trzeba zakończyć na wesoło, więc kto jak kto, ale strażacy potrafią rozkręcić imprezę. Mała ciekawostka to fakt że obie drużyny wywalczyły awans do wyższej klasy rozgrywkowej. Meczyk można powiedzieć wyrównany, z fajnymi akcjami z obu stron, skuteczniejsi gospodarze i to oni dzięki temu zdobyli trzy punkty, co i tak nie miało większego znaczenia w ostatecznym wyglądzie tabeli. A co po za tym, jak impreza OSP, to i na meczu festyn, przynajmniej dla mnie to tak wyglądało, super sprawa, piwko tanie, jadło też się znalazło i już wiadomo dlaczego tak chętnie tam przychodzą na mecze, również całymi rodzinami. Była również obecna grupa w szalikach, a że stadionik kameralny to nawet nie trzeba wspominać, po prostu trzeba tam pojechać.

bilet: 5 zł
widzów: 100




















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz