..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 21 sierpnia 2016

(54) LKS Unia Turza Śląska - BKS STAL

III liga grupa III
na szczęście trzeci wyjazd w tej kolejce wypadł nie tak daleko, ale dobre jest to że na dodatek na stadion gdzie jeszcze nie byłem. Mecze z beniaminkami są ciężkie zwłaszcza gdy są gospodarzami.




ODWOŁANY

no i niestety ze względu na pogodę mecz został odwołany, płyta boiska nie nadawała się do rozegrania meczu, co nie jest zaskoczeniem gdyż od rana cały dzień padał deszcz.. Jedynie można było zwiedzić stadion no i oczywiście wypić piwko w barze klubowym. Teraz tylko trzeba poczekać na wyznaczenie nowego terminu meczu. Gospodarzom to przełożenie meczu bardzo pasowało, gdyż było pewne że ich najlepszy piłkarz jest kontuzjowany i nie zagrał by w tym meczu.



podróż autem
74 km

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz