..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 21 sierpnia 2016

(53) MFK Karvina - FK Dukla Praha

E-pojištěni 1. Liga
no więc nadszedł czas na zobaczenie pierwszego meczu Karviny w pierwszej lidze, przeciwnika nie wybierałem, ważne żeby zobaczyć nowy stadion, bardzo szybko wybudowany. Czechy to mój ulubiony kierunek, a za Karviną przemawia jeszcze to że jest bardzo blisko, można dojechać szybko i jeszcze wrócić na mecze do Kraju.





pogoda dopasowała, do bardzo fajnego meczu a zwłaszcza do wypicia kilku ulubionych czeskich piwek :-) Wreszcie mogłem zobaczyć nowy stadion beniaminka, mały bardzo kameralny, typowo piłkarski, takie stadiony powinno się budować, a nie jakieś kolosy które i tak nigdy nie będą zapełnione.Sam mecz można powiedzieć ze był wyrównany, ale zwyciężyli gospodarze i za to zasługują na pochwałę. Atmosfera na meczu bardziej piknikowa, choć są dwa młyny, dopingujące przez całe spotkanie, była również kartoniada, na rozpoczęcie meczu. Obecna również około 20 osobowa grupa Kibiców gości, dobrze oflagowana. Na dodatek stadion był bardzo chroniony, przez bardzo mocno uzbrojone patrole policji.
bilet: 70 kcs
widzów:


podróż autem
54 km

























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz