..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 15 października 2016

(68) BKS STAL - BTP Stal Brzeg

III liga grupa III
zapowiada się ciekawy mecz, gdyż goście  po jedenastu kolejkach jak na razie są liderem naszej grupy,a więc to jest tak zwane spotkanie kandydatów do awansu a na dodatek kibice gości robią mobilizację wyjazdową, miejmy nadzieje że staną na wysokości zadania i pojawią się na sektorze gości. A więc mecz dwóch Stali powinien dać nam niezłe widowisko.



1:1 CZAICKI (11')
2:1 CAPUTA (49')

BKS - STAL: POLOCZEK - ISKRZYCKI, DZIONSKO, PROKOPÓW, RADOMSKI ( 66 min. ZDOLSKI) - KARCZ (26 min. SZCZĘSNY), SOBALA, CZAICKI, CHRAPEK (46 min. FURCZYK), CAPUTA ( 90 min. BEZAK), PLĄSKOWSKI.

Szybko stracona bramka, zaskoczyła wszystkich, ale najważniejsze że Nasi piłkarze walczyli do końca,i to pomogło w osiągnięciu końcowego wyniku, co prawda nie takiego co sugerowałem w grupie " Mój BKS STAL czyli Old School" ale zawsze zwycięstwo które przybliżyło nas na miejsce co na pewno nam się należy, czyli pierwsze które daje awans tak bardzo upragniony. A co dotyczy trybun, to niestety u nas nie było szału, ale jednak co się zaczęło dziać, goście przyjechali i za to im brawa. No i trzeba dodać że przyjechał w odwiedziny Seba z Walii, z prezentem ( czapeczka Walijczyków na Mistrzostwach Europy w Naszych BARWACH),no i szaliczek od Kumpla, a po za tym było sporo piwa przed, w czasie no i oczywiście po meczu. Dziekuje Wszystkim za obecność na meczu.
bilet: 6 zł
widzów:


































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz