..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 29 października 2016

(73) GKS Tychy - Miedź Legnica

I liga
no to mam kolejny raz możliwość zobaczyć w akcji piłkarzy Miedzianki, jakoś zawsze wypada to na meczu wyjazdowym Legniczan, kiedyś trzeba będzie to zmienić i odwiedzić przyjaciół w Legnicy . Jest też szansa po raz pierwszy zobaczyć od środka stadion w Tychach, będąc na sparingu BKS-u widziałem go tylko z zewnątrz i wyglądał nieźle ale jak jest w środku okaże się.


z okazji meczu wreszcie mogłem zobaczyć od środka nowy stadion w Tychach, jedyne co można powiedzieć, to tylko tyle ze mają super stadion. Włodarze z Bielska-Białej powinni się uczyć jak można tanio wybudować coś naprawdę wspaniałego. Za ten Nasz stadion,ktoś powinien odpowiedzieć w sądzie i miejmy nadzieje że kiedyś to nastąpi. Wyjazd na gorący teren dość spokojny, jedynie jeszcze przed meczem doszło do krótkiego spotkania Bielszczan z gospodarzami, lecz do niczego nie doszło, wiadomo przez kogo. Na sektorze gości Miedziankę wspomagali : 73 osoby BKS STAL, 8 osób Dynamo Drezno, 14 osób Śląsk Wrocław. Gospodarze można powiedzieć w średniej liczbie, ale doping z ich strony przez cały mecz. Jeżeli zaś chodzi o sam  meczu, to wyraźna przewaga gości, co zresztą udokumentowali dwoma bramkami, choć mogło być ich jeszcze więcej. Bardzo fajny wyjazd, bez piwka, choć było dostępne na stadionie.
bilet: 20 zł
widzów:3511


podróż autokarem
39,6 km












































































1 komentarz:

  1. Razem z Miedzianka rowniez obecni ok.10 kibicow Promien Zary.

    OdpowiedzUsuń