..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 19 lutego 2017

(7) BTS Rekord II - LKS Strumień Polanka Wielka (sparing)

mecz sparingowy


czasami trzeba też zobaczyć poczynania piłkarzy z innych lig, a że na stadion przy Startowej mam blisko, wiec niedzielny czas przedobiedni  spędziłem na oglądaniu poczynań rezerw Rekordu kontra przedstawiciel oświęcimskiej A klasy. Fajna sprawa że w klubie z Cygańskiego Lasu mają drużynę rezerwową, młodzi zawodnicy mają się gdzie ogrywać zanim trafią z juniorów do pierwszej drużyny. Niestety u Nas w BKS-ie tego brak, zdolna młodzież odchodzi do innych klubów, a wolą kupować obcych których z Naszym regionem łączy? -NIC. A tak z ciekawostek, to dzisiejszy mecz oglądało więcej ludzi niż mecze sparingowe na "Górce" gdzie gra swoje mecze ponoć Najpopularniejsza ekipa  :-) . Inna sprawa to super przygotowane boisko rezerwowe ( sztuczna murawa), tylko się uczyć od nich, zresztą nie ma co się dziwić, przecież boiskiem na "Górce" zajmują się urzędasy z miasta, a im nigdy nic nie wychodzi jeżeli chodzi o prawdziwy sport.






































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz