..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 26 lutego 2017

(9) BTS Rekord - Wanda Nowa Huta Kraków (sparing)

mecz sparingowy

żeby mecze się nie znudziły, od czasu do czasu trzeba również oglądnąć spotkania inne a nie tylko tych najlepszych, dlatego dzisiaj postanowiłem zobaczyć w akcji spotkanie co prawda tylko towarzyskie piłki nożnej w wykonaniu Kobiet. Z jednej strony drużyna gospodyń na co dzień występująca w drugiej lidze śląskiej ( drugie miejsce) kontra dziewiąta ekipa pierwszej ligi południowej. Sam początek, ale tylko kilka minut wydawało się że Krakowianki wygrają zdecydowanie, ale to tylko złudzenia, Bielszczanki grały dobrą piłkę i to one rządziły całą pierwszą połowę, mając kilka niezłych sytuacji bramkowych, niestety nie wykorzystane. W drugiej połowie padła tylko jedna bramka, ale najważniejsze ze dla Bielszczanek.To mój już trzeci mecz który oglądam gdy grają drużyny kobiece i mogę powiedzieć że bardzo fajnie się to ogląda, może poziom nie najwyższy, ale charakter dziewczyny mają do piłki, niekiedy nawet twarda gra. Frekwencja na sparingu niezła, porównywalna do meczy sparingowych mężczyzn, a nawet lepsza niż w niektórych meczach. Trzeba będzie wybrać się na mecz ligowy.































największy problem to te sznurówki




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz