..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 7 maja 2017

(36) TS Koszarawa Żywiec - WSS Wisła

Liga okręgowa Bielsko-Biała

no cóż znowu trzeba zaglądnąć do niższych lig, tym razem do Żywca, ostatni raz chyba tam byłem jak grał BKS - STAL, na Aleje Wolności dzisiaj przyjeżdża ekipa od Adama Małysza :-) inaczej wicelider, a gospodarze na bezpiecznym dziesiątym miejscu.


no i pogoda dopisała, stadionik kameralny i samo spotkanie mniej więcej wyrównane. Nawet nie było widać żadnej różnicy jaka dzieli obie ekipy w tabeli ligowej. Ataki snuły się z bramki na bramkę, najpierw przewagę mieli goście, a potem gospodarze, w drugiej połowie po kilku akcjach gospodarze strzelili bramkę, ciekawostka, że wtedy nawet pokazał się doping na trybunie, co prawda nie taki do jakiego jesteśmy przyzwyczajeni w wyższych ligach, ale był sympatyczny. Po straconej bramce goście przyspieszyli, ruszyli do ataku, nawet sami biegali po piłkę za bramkę gospodarzy, gdyż brakowało chłopców do podawania piłki, a gospodarzom się nie śpieszyło.
bilet: 5 zł
widzów:


 podróż autem
17 km












































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz