..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

niedziela, 13 sierpnia 2017

(62) ZAGŁĘBIE Sosnowiec - Pogoń Siedlce


na mecze do zaprzyjaźnionego Sosnowca, powinno się jeździć częściej a nie tylko na te ciekawsze spotkania, bo każdy taki wyjazd umacnia przyjaźń.

LEWICKI (38')
kolejny mecz na Kresowej1, ale no niestety to jak na razie nie jest to Zagłębie które w tamtym sezonie walczyło o awans, choć moim zdaniem to piłkarze nie chcieli tego awansu. Dzisiaj gospodarze w zmienionym składzie, swoją grą nie powalają na kolana, dopiero przyśpiewka Kibiców " Zagłębie grać, ku... jego mać" którzy już nie wytrzymywali tego bezbarwnego spotkania, poderwało gospodarzy i zdobyli bramkę, jak się później okazało zwycięską, dającą tak bardzo potrzebne trzy punkty. Na meczu sporo piwa, miałem też spotkanie po latach, no i miłe spotkanie po meczu na czymś mocniejszym. Dzięki !!!!
bilet: wiadomo
widzów:1500






podróż samochodem




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz