..........ten blogger poświęciłem całej mojej pasji, czyli temu wszystkiemu co przewija się przez całe moje życie, futbol ale nie tylko ten za wielkie pieniądze, ale w każdym wykonaniu, poprzez ligi amatorskie, młodzików, juniorów,kobiety do tych najlepszych i nie tylko na krajowym podwórku.........tutaj znajdziecie mecze od czasu skończenia mojej karencji, wcześniejsze mecze w innym miejscu, choć też nie wszystkie :-)

sobota, 19 sierpnia 2017

(64) BTS Rekord - BKS STAL

III liga, grupa III
no i mamy kolejne Derby Bielska - Białej, mecze w Cygańskim Lesie są bardzo ciężkie dla Naszych piłkarzy, jakoś nie potrafią się zmobilizować, może teraz będzie ten czas na zwycięstwo, co prawda trener odszedł ale za to mamy nowego, nowych zdolnych piłkarzy no i wspaniałych Kibiców.



 \
 BKS - STAL; KOZIK - RADOMSKI( 88 min. JARNOT), ZAKRZEWSKI, CAPUTA, WRÓBEL (25 min. PIELICHOWSKI), CZAICKI, ZDOLSKI (36 min. BEZAK), SOBALA, PIECZUR, KARCZ, DZIONSKO

 teraz to jestem zaskoczony bo nie wiem czy te dziesięć tysięcy dostali piłkarze czy sędzia meczu, bo tak naprawdę jego postępowanie było haniebne, czy tak naprawdę nie ma sprawiedliwych sędziów? zapewne nie ma, sędziują jak każe władza lub kto daje kasę. Dlatego wliczyłem dzisiejszą porażkę w kalkulację sezonu, a tak naprawdę Wielkie Brawa dla Naszych Piłkarzy za dzisiejszy mecz, brawa dla Trenera, zresztą sam musi wiedzieć że przychodząc do Naszego BKS - STAL, będzie znienawidzony przez władze,przepraszam pseudo władze Naszego Miasta, ale jak to mówią Bóg sprawiedliwy .....
No i fajnie że było sporo Kibiców Naszego BKS - STAL i to w różnym wieku , co bardzo cieszy ze jednak są Wierni Kibice Naszego Klubu pomimo tej wiecznej trzeciej ligi. Był catering, pomimo fatalnej pogody..
 bilet: 10 zł
widzów:











 jednak mecz lepiej obejrzeć na komurce :-)





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz